מתקני תצוגה מפרספקס

חנויות רבות זקוקות לפתרון בהתאמה אישית המיועד להצגת המוצרים אותם הם מוכרים. בעבר, היה נהוג להציג את המוצרים בתוך קופסת זכוכית אטומה בעלת מגירות וניתן לראות חנויות העושות שימוש במתקנים אלו גם היום. אבל, חנויות העוסקות בממכר מוצרי קוסמטיקה, אופטיקה, תכשיטים ואף הלבשה תחתונה תרות אחר ריהוט איכותי שיעניק לקהל הלקוחות חוויית קניה שתכלול לא רק ויזואליות כי אם גם אפשרות לגעת ולקחת מוצרים מבלי שיעמדו בכל עת מאחורי זכוכית אטומה.

האפשרות לכך באה בצורת מתקני תצוגה הנעשים על ידי חיתוך פרספקס. זהו חומר קל לעבודה, שקוף אפילו יותר מזכוכית והוא משלב טכניקות על עיבוד פלסטיק. בגלל גמישותו של החומר, ניתן לעבד אותו בכל צורה ודרך אפשרית בעזרת מכונות חיתוך בלייזר המגיעות לרמת דיוק גבוהה במיוחד. מתקני התצוגה דורשים לא רק חיתוך היקפי אלא גם עיבוד צורות עבור המוצרים בין אם מדובר בעמדות עפרונות איפור, לקים ושאר מוצרי טיפוח. נכון הדבר גם עבור תכשיטים ומשקפיים. יצירת מתקני תצוגה לחנויות מזמינה את הלקוחות לגעת ולחוש את המוצרים ובכך יוצרת אינטראקציה שיווקית מתמידה.

ייצור מתקני תצוגה

 

טכנולוגיית חיתוך פרספקס בלייזר במטיחה תוצאות מדויקות ללא כל צורך בליטוש ועיבוד סופי. המוצר נעשה על ידי עבודה שווה על פני כל חלקי המשטח הודות לתוכנה המכוונת מראש על פי רצון הלקוח.

השארת תגובה