מעמד פרספקס לתצוגה

תגידו איזה מתקן תצוגה או מעמד מפרספקס אתם צריכים – כל השאר עלינו. תכנון, עיצוב וייצור מתקני תצוגה מפרספקס בחיתוך לייזר – פשוט, יפה ופרקטי.

אנחנו פוגשים אותם בכל מקום – חנויות, מסעדות, משרדים ומוסדות ציבור. למתקני התצוגה מפרספקס אין ספור צורות ושימושים והם מהווים חלק בלתי נפרד מכל פעילות מסחרית או עסקית.

לקבלת הצעת מחיר או התייעצות לגבי התקנת מחיצת פרספקס

להזמין מתקן תצוגה מפרספקס


בוידאו – ייצור מתקן תצוגה מפרספקס בעל 5 מדפים בחיתוך לייזר.

למה מתקני תצוגה מפרספקס?

מעמד פרספקס הוא פתרון אסטטי, פרקטי ולא יקר המאפשר להציג מוצרים או חומרי פרסום. הבחירה בפרספקס לייצור מתקני התצוגה אינה מקרית. תכונותיו מתאימות באופן מושלם עבור המטרה.

מעמד שקוף

פרספקס הינו חומר שקוף. עובדה זו הופכת את מתקני התצוגה המיוצרים ממנו לכמעט בלתי נראים ובאופן זה מאפשרת לשים את המוצרים המונחים על גביהם או בתוכם במרכז העניין וללא כל הפרעה ויזואלית. כמוכן, בניגוד לחומרים אטומים שונים, ניתן לייצר מפרספקס תיבות / קופסאות תצוגה או מעמדי תצוגה סגורים שמכילים את המוצר בתוכם והוא עדין נגלה לעין מכל כיוון אפשרי.

מתקן תצוגה עמיד ולא שביר

זכוכית היא האלטרנטיבה לפרספקס בהיבט של השקיפות. אולם ההבדל הגדול בין השניים טמון בכך שהזכוכית נשברת בקלות וצריכה לעבור עיבודים נוספים כדי לעמוד בלחצים וכוחות המופעלים עליה. פרספקס לעומת זאת הינו חומר עמיד ולא שביר שמאפשר שימוש במתקני תצוגה ומעמדים גם בסביבה הומת אדם או בקרב ילדים.

משקל וניידות

בדומה לנושא העמידות למשקל מתקן התצוגה משמעות גדולה שיכולה להשפיע על החלטה לגבי חומר הגלם. מעמדי תצוגה מפרספקס הם מתקנים קלים שניתן לשנע ולנייד אותם בפשטות, דבר שמהווה יתרון לוגיסטי ותפעולי במקרים רבים כמו למשל אם מדובר בתצוגה בתערוכה, כנס, אירוע עסקי או פרטי.

מתקני תצוגה מפרספקס

ייצור מתקני תצוגה מפרספקס

ייצור סטנד מפרספקס לרוב מתבצע בחיתוך לייזר – טכנולוגיה חדשנית ומתפתחת כל הזמן, המאפשרת דיוק מירבי וייצור מהיר בעלויות נמוכות. חיתוך פרספקס בלייזר פותח בפני הלקוחות מגוון רחב מאוד של שיטות עבודה והופך למעשה כל עיצוב לבר ביצוע.

הדגמים הסטנדרטיים של מתקני הפרספקס

השימוש הרחב במעמדי פרספקס במסחר ובקמעונאות הוביל עם השנים לפיתוח דגמים נפוצים שהפכו לסוג של בסט סלרים ומוכרים לכולם. כך למשל מעמד שולחני בצורת T להצגת תפריט, מחירון או חומר פרסומי מתחלף משני צידי המתקן. תביטו סביבכם וודאי תוכלו להבחין בעוד דגמים מוכרים של סטדנים שקופים בכל מקום.

מתקני פרספקס בהתאמה אישית

אם אתם מחפשים פתרון תצוגה ייחודי למוצר שלכם, הגעתם למקום הנכון. טכנולוגיית החיתוך בלייזר מאפשרת לנו לעשות כמעט הכל. יחד נוכל ליצור את המבנה המיוחד של המעמד, להעניק לו את העיצוב הייחודי שיבטא וידגיש את אופי העסק ואולי גם יישלב את סימני המיתוג או לוגו החברה בהדפסה או חריטה על פרספקס.

איזה מתקן תצוגה אתם צריכים? מעמד שולחני לתצוגת תכשיטים, משקפיים, ביגול והנעלה, איפור או תרופות? סטנד פרספקס לממתקים, שוקולדים, עוגות או מוצרי מזון אחרים? האם המעמד מונח על הדלפק בחנות או שמדובר במתקן פרספקס לתליה על קיר או מחיצה? ואולי אתם זקוקים למעמד פרספקס להצגת תפריט במסעדה, פרוספקטים, קטלוגים, פליירים, חוברות או כל חומר פרסומי או מידע אחר לקריאה. לא משנה אם אתם חנות, בית מרקחת, קונדיטוריה, בית קפה או מוסד לימודי. אנחנו פה בשבילכם.

לקבלת הצעת מחיר או התייעצות לגבי התקנת מחיצת פרספקס

להזמין מתקן תצוגה מפרספקס

בוידאו – ייצור מעמד פרספקס עגול בחיתוך לייזר עבור קונדיטוריה.

3 תגובות
  1. קטי

    שלום, אני מעוניינת במעמד אקרילי לתצוגה, אשמח לקבל הצעת מחיר. תודה

  2. רינן קרני

    אשמח לקבל הצעת מחיר ל2 קוספאות פרספקס ללא תחתית.
    120 אורך
    30 רוחב
    17 גובה
    3 מ"מ עובי

  3. צור עזרא

    אשמח אם מי מטעמכם יתקשר אלי לטל 050-5338060

השארת תגובה